Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noua campanie promotionala Castiga cu Bauspar a HVB Banca pentru Locuinte este semnata Spotlight Advertising si comunicata prin intermediul undelor radio si materialelor la punctele de vanzare. Contul a fost castigat de Spotlight in urma unui pitch in luna august a acestui an.

Teaser                                                  Spot audio

Campania, care se va incheia in ianuarie 2007 cu anuntarea castigatorilor, se desfasoara in prezent la toate sucursalele HVBpL, HVB-Tiriac Bank si CreditCoop, iar spoturile se difuzeaza pe posturile de radio Europa FM si Kiss FM.

Eforturile de comunicare sunt indreptate catre consolidarea notorietatii HVBpL si continuarea procesului de educare a pietei referitor la produsul Bauspar.

Creativ, solutia pentru care s-a optat a fost de a face din veverita-mascota HVBpL personaj principal al campaniei care anunta concursul, asadar „purtator de cuvant” al bancii/programului Bauspar, dar si purtator de noroc pentru clientii care participa in concurs.

Plecand de la personajul – mascota care invita la un tip de adresare familiar, s-a ales un headline pe masura, „Cu manutele astea doua …” urmarind atragerea consumatorului prin oferta de premii si avantaje ale programului Bauspar, cel mai evident fiind prima de stat „…prima, premii va dau voua!”

In scopul maximizarii efectelor comunicarii, am ales executia a unui teaser de 20 secunde difuzat inaintea spotului radio de 30.  Teaser-ul trezeste interesul potentialilor consumatori vis-a-vis de acest concurs, iar prezenta veveritei-personaj da situatiei comunicate o nota mai puternica de inedit (o veverita este surprinsa intr-o banca etc.)

Pe langa cele doua manute ale veveritei-mascota, la realizarea campaniei au mai dat o mana de ajutor: Alina Feldman, Head of Marketing Department HVBpL, Malina Marinescu, Marketing Department Officer HVBpL,
Aurel Donescu, Copywriter, Darie Florin, Art Director, Gabriela Cioloca, Media Planner,
Denisa Popescu, Account Manager.

Bucuresti, 3.11.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.