Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

201 lucrari finaliste in competitia PUMA T7 The Creative Factory

Competiţia de design de jachete PUMA T7 şi-a ales finalistele. După o perioadă de înscrieri de peste o lună, au fost primite în concurs 338 de lucrări, dintre care cele mai bune 201 au fost selecţionate în finală şi pot fi văzute şi votate online până pe 18 decembrie, ora 23:59, pe pagina www.TheCreator.ro/PUMAT7.

Cele mai interesante lucrări înscrise în competiţie abordează atât teme de responsabilitate socială, cât şi teme abstracte. Unele modele pentru jacheta PUMA T7 susţin cauze nobile precum încetarea discriminării, altele promovează un stil de viaţă mai sănătos şi mai puţin risipitor din punct de vedere al energiei, iar unele lucrări mai optimiste ilustrează oraşe, ADN-ul însuşi al brandului PUMA sau pur şi simplu desene abstracte.

La finalul competiţiei, pe 20 decembrie, vor fi acordate 4 premii în valoare totală de 4.000 de euro. Câştigătorul premiului I va fi recompensat cu 1.500 de euro, cel de pe locul II va primi 1.000 de euro şi cel de pe locul III – 500 de euro. Va mai fi acordat un premiu special de 1.000 de euro şi pentru cea mai bună lucrare având ca temă responsabilitatea socială. Fiecare dintre câştigători va primi şi jacheta PUMA T7 personalizată cu designul său.

Jurizarea se face astfel: în perioada 27 noiembrie – 18 decembrie, lucrările vor fi evaluate de către un juriu de profesionişti şi de către publicul larg, prin intermediul paginii www.TheCreator.ro/PUMAT7. Juriul profesioniştilor este format din Mara Coman (Redactor-Şef, Marie Claire), Andrei Tripşa (Managing Partner şi Creative Director, Three), Adina Militaru (Marketing Director, PUMA România&Bulgaria) şi Monica Dudău (Project Manager, IQads).

Nota finală va fi stabilită prin media ponderată între notele acordate de către juriul de profesionişti (60% din nota finală) şi media acordată lucrării de către publicul larg, prin vot online (40% din nota finală).

Despre PUMA T7

PUMA T7 este o jachetă creată în 1969, re-editată în fiecare an în culori diferite, dar păstrând per total aspectul retro. Ea face parte din colecţia PUMA Archive şi e realizată 100% din poliester reciclat. Numele de T7 vine de la unul din elementele distinctive, banda de pe mânecă, ce măsoară 7 cm în partea superioară, de lângă guler.

Despre PUMA The Creative Factory

PUMA The Creative Factory este o iniţiativă ce se adresează oamenilor ce vor să se implice în designul produselor pe care le poartă. În 2010, fabrica de creaţie şi-a deschis porţile prin aducerea în România a "unui mini-laborator de creaţie" de pantofi, prezent acum în magazinul PUMA din Mall AFi Cotroceni. Întreaga "operă" se pre-vizualizează printr-o aplicaţie de iPad prin care poţi da share designului tău pe conturile de socializare, ca să admire şi alţii măiestria cu care ai îmbinat culorile şi texturile tenişilor.

În 2011, iniţiativa se extinde şi asupra articolelor de îmbrăcăminte, astfel încât prima care intră în procesul de creaţie este jacheta simbol a brandului PUMA, jacheta T7.

Bucuresti, 28.11.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.