Cea de-a doua ediţie Siemens Race a atins o audienţă online de 200.000 de utilizatori unici, care au generat peste 1,2 milioane de afişări/ impresii conform Zelist. Competiţia a avut loc în perioada 10 – 16 mai şi s-a desfăşurat exclusiv prin instrumente de social media.
Proiectul Siemens Race a adus în centrul atenţiei soluţiile de dezvoltare urbană durabilă implementate de Siemens în 13 oraşe din România. Alături de cei zece bloggeri care au experimentat offline traseul, fanii din online au avut ocazia să descopere cele mai performante tehnologii din domenii precum infrastructura pentru oraşe, energie, sănătate şi industrie.
„Confom monitorizării Zelist, cele 200.000 de persoane care au urmărit campania au generat 1,2 milioane de afişări/impresii, ceea ce înseamnă de trei ori mai mult faţă de prima ediţie a competiţiei Siemens Race. Cea mai mare audienţă a fost generată de comunicarea pe care bloggerii au realizat-o pe Facebook şi Twitter”, declară Dan Sântimbreanu, Head of Corporate Communications, Siemens România.
În cei aproape 1.700 de km parcurşi, bloggerii au descoperit la Bucureşti cum pot fi sortate 9.000 de colete într-o oră prin soluţia implementată de Siemens pentru Fan Curier, au văzut la Craiova un echipament medical de diagnosticare cu ultrasunete din 1987, perfect funcţional, care a salvat viaţa a mii de oameni, iar la Iaşi au vizitat unul dintre cele mai performante tomografe din lume, toate dezvoltate de Siemens. De asemenea, concurenţii au putut vedea impresionantele mori de ciment de la Holcim Câmpulung, cum se realizează fonta la Arcelor Mittal Galaţi printr-un proces complet automatizat sau cum poate funcţiona o staţie electrică din Gura Ialomiţei fără niciun angajat.
„Interesul utilizatorilor din mediul online pentru această campanie a crescut simţitor odată cu pornirea efectivă a bloggerilor în Race. Dacă în perioada de precampanie 75.000 de persoane urmăreau proiectul, până la final încă 125.000 s-au alăturat cursei bloggerilor pentru descoperirea tehnologiile verzi din ţară”, a mai adăugat Dan Sântimbreanu.
Câştigătorii întrecerii Siemens Race au fost Răzvan Baciu şi Alex Mazilu, care au format echipa Artiştilor. Aceştia au ales să ofere premiul lor, o excursie la Hamburg – Capitala Verde a Europei în 2011, unui fan din mediul online care i-a susţinut în perioada Race-ului.
Alături de Alex Mazilu şi Razvan Baciu, în Siemens Race 2012 au mai participat:
Alex Negrea & Adrian Ciubotaru, Andrei Crivat & Marius Sescu, Cristina Bazavan & Cristina Chipurici, Dan Dragomir & Razvan Pascu.
Siemens Race este un proiect Siemens România, realizat în colaborare cu agenţia de Relaţii Publice Pi2 PR. Prima ediţie a proiectului Siemens Race a fost premiată cu Silver Award for Excellence la Categoria ‘Comunicarea Proiectelor de Mediu’ în cadrul competiţiei Romanian PR Award din 2011.
Mai multe detalii despre competiţia Siemens Race puteţi găsi pe www.siemens.ro/race.