Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

20 de milioane de utilizatori de telefoane LG cu ecran tactil

· LG – prima cotă de piaţă în România, pe segmentul telefoanelor cu ecran tactil
· LG Cookie – cel mai bine vândut model cu ecran tactil în România

LG Electronics (LG), unul dintre liderii globali în domeniul comunicaţiilor mobile, anunţă vânzări record de 20 de milioane de telefoane mobile LG cu ecran tactil, la nivel global, după doi ani de la lansarea pe piaţă a acestui tip de telefoane mobile.

Recordul atins de LG în vânzări pe acest segment cu o creştere rapidă vine la doar 26 de luni de la lansarea primului telefon cu ecran tactil, Prada Phone by LG(LG-KE850), în luna martie 2007.
Vânzările au fost spectaculoase, compania atingând un volum de 10 milioane de unităţi vândute până în luna noiembrie 2008. Rezultatele s-au datorat strategiei LG de a introduce o gamă largă de produse inovatoare dotate cu ecran tactil, adresate unor categorii variate de consumatori.

Factorul principal care a contribuit la succesul telefoanelor LG cu ecran tactil a fost integrarea nevoilor consumatorilor în etapele de planificare şi de creare a design-ului terminalelor. Prioritatea LG este de a înţelege mai bine nevoile consumatorilor în materie de telefoane mobile, reuşind astfel să creeze telefoane care răspund aşteptărilor utilizatorilor.

LG Viewty (LG-KU990) reprezintă un exemplu al succesului înregistrat de LG pe segmentul telefoanelor cu ecran tactil. Cu o cameră foto de 5 megapixeli, LG Viewty, lansat în octombrie 2007, oferă utilizatorilor o nouă experienţă în realizarea, editarea şi vizualizarea fotografiilor pe ecranul tactil LCD de dimensiuni mari. LG Viewty a impus standarde ridicate pentru categoria telefoanelor cu cameră foto şi ecran tactil, iar prin cele 7 milioane de unităţi vândute, Viewty este modelul care a generat cele mai bune rezultate de vânzări globale din întregul portofoliu LG de terminale cu ecran tactil.

Recent, LG a introdus modelul Cookie (LG-KP500), care a fost special conceput pentru utilizatorii ce doresc să beneficieze de tehnologia avansată a unui terminal cu ecran tactil la un preţ accesibil. Deloc surprinzător, LG Cookie a devenit extrem de popular pe toate pieţele unde este prezent, atingând vânzări de trei milioane de unităţi la doar 7 luni de la lansarea oficială. Conform celor mai recente cercetări de piaţă, LG Cookie a ocupat primul loc în rândul celor mai bine vândute terminale în Franţa timp de 3 săptămâni consecutiv, începând cu finalul lunii aprilie până la jumătatea lunii mai. Popularitatea de care se bucură LG Cookie a dus la creşterea cotei de piaţă LG de la 14% la începutul anului la 20% în prezent.

Mai mult, LG Cookie a înregistrat rezultate foarte bune şi pe piaţa din România, fiind cel mai bine vândut terminal cu ecran tactil în rândul consumatorilor români în luna mai a acestui an. Acest fapt se datorează în principal vânzărilor prin oferta Orange Thank You din luna mai, prin care LG Cookie a putut fi achiziţionat la un preţ de 69 de euro (TVA inclus) la prelungirea contractului de abonament cu 24 de luni şi 117 de euro (TVA inclus) la prelungirea contractului de abonament cu 12 luni. De asemenea, cu un preţ special pentru online de 59 de euro pentru prelungirea contractului cu 24 luni şi o campanie digitală intensă, LG Cookie a înregistrat vânzări record în magazinul online Orange, fiind cel mai vândut telefon în această perioadă.
LG Electronics deţine pe piaţa din Romania, la nivelul anului 2008, prima cotă pe segmentul de telefoane cu ecran tactil, cu 30% din piaţă. Vînzarile înregistrate de terminalul LG Cookie în luna mai a acestui an au susţinut prima cotă de piaţă a LG pe acest segment.

“Am încercat în permanenţă să înţelegem consumatorii şi să le oferim produse care răspund cel mai bine nevoilor şi dorinţelor acestora,” a declarat dl. Roh Pan Ock, preşedinte al LG Electronics România. “Rezultatele obţinute sunt relevante în ce priveşte eficienţa acestei strategii – avem 20 de milioane de consumatori mulţumiţi, la nivel global şi prima cotă de piaţă pe segmentul de telefoane cu ecran tactil pe piaţa din Romania. Suntem încrezători că noile modele de telefoane cu ecran tactil din portofoliul LG pentru 2009 vor susţine prima cotă deţinută de companie pe acest segment”.

Din dorinţa de a oferi numărului în creştere de utilizatori o experienţă unică şi personalizată în acelaşi timp, LG a dezvoltat o nouă interfaţă intuitivă 3D S-Class care a fost prezentată în luna martie a acestui an. Interfaţa intuitivă va fi încorporată la o serie de terminale mobile cu ecran tactil. Primul telefon care a fost dotat cu interfaţa S-Class este LG Arena (LG-KM900), care s-a vândut în 300,000 de exemplare în doar 4 saptămâni de la lansare. La scurt timp, interfaţa S-Class a fost încorporată modelului LG Viewty Smart (LG-GC900), ce oferă şi o cameră foto de 8 megapixeli, urmat de terminalul cu carcasă transparentă LG-GD900 Crystal, dar şi de smartphone-ul LG-GM730 care este dotat şi cu Windows Mobile 6.1.

Bucuresti, 21.05.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.