Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

2 oferte pentru lichidarea SSI Targoviste

Marţi, 11 septembrie 2007, a avut loc a doua şedinţă a licitaţiei pentru desemnarea lichidatorului Societăţii de Servicii Informatice Târgovişte. Comisia de licitaţie a constatat că ambii ofertanţi au îndeplinit criteriile de precalificare şi a trecut la deschiderea ofertelor tehnice şi financiare. Urmează ca în cursul zilei de joi, 13 septembrie, pe baza analizei ofertelor depuse, comisia să selecteze adjudecatarul licitaţiei. Până vineri, 7 septembrie 2007, ora 12.00, data limită de depunere a ofertelor pentru lichidarea voluntară a Societăţii de Servicii Informatice Târgovişte, AVAS a înregistrat două oferte din partea:

·        Siomax Tg. Jiu;

·        Nick Craiova.

Luni, 10 septembrie 2007, în cadrul primei şedinţe de licitaţie, comisia AVAS a deschis documentele de participare depuse de cei doi ofertanţi şi a trecut la verificarea îndeplinirii criteriilor de precalificare.

Precizăm că au fost cumpărate două caiete de sarcini de către potenţialii ofertanţi.

Valoarea preliminată a activelor imobilizate, la data de 31.05.2007 era de 2.010 RON, iar valoarea preliminata a datoriilor curente este de 19.647 RON.

Informaţii de background

Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului a publicat în data de  6 august 2007 anunţul privind organizarea licitaţiei pentru desemnarea lichidatorului Societăţii de Servicii Informatice Târgovişte.

Ofertanţii, lichidatori agreaţi de către A.V.A.S. în vederea participării la licitaţie, trebuie să îndeplinească următoarele criterii de precalificare, atestate de următoarele documente:

Ø      dovada agrearii de catre A.V.A.S. (copie);

Ø      dovada agrearii de catre A.N.A.F. (copie);

Ø      atestatul de membru U.N.P.I.R, valabil pe anul curent (copie legalizata);

Ø      certificatul de inregistrare, emis de U.N.P.I.R. (copie legalizata);

Ø      adeverinta eliberata de U.N.P.I.R. din care sa rezulte ca nu se gaseste in nici una din situatiile de suspendare a dreptului de exercitare a profesiei de practician in insolventa, potrivit legii;

Ø      scrisoare de bonitate financiara eliberata de o societate bancara romana;

Ø      dovada achitarii obligatiilor bugetare ale ofertantului catre toti creditorii bugetari, prin prezentarea unui certificat de obligatii bugetare eliberat de:

Ø      Directia Generala a Finantelor Publice – Administratia Finantelor Publice, din care sa rezulte ca nu are datorii (original);

Ø      Directia de Venituri, Impozite si Taxe Locale din cadrul primariei locale, din care sa rezulte ca nu exista impozite si taxe neplatite la bugetele locale (original),

insotite de copii ale ordinelor de plata prin care s-a efectuat plata obligatiilor la ultima scadenta;

Ø      ultimul bilant contabil inregistrat la administratia financiara, inclusiv raportul cenzorilor/auditorului (copie);

Ø      ultima balanta de verificare/registrul de incasari si plati (copie);

Ø      declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in procedura de lichidare si in nici una din situatiile prevazute la art. 35 din O.U.G. nr. 51/1998, republicata, cu completarile si modificarile ulterioare;

Ø      dovada privind achitarea garantiei de participare la licitatie (copie);

Ø      dovada achitarii pretului Caietului de sarcini (copie).

Bucuresti, 12.09.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.