free download 78 travel guides written by experts

2 nominalizari la EMEA SABRE Awards pentru Rogalski Grigoriu Public Relations

Rogalski Grigoriu Public Relations a primit două nominalizări la competiţia de comunicare EMEA SABRE Awards 2012, pentru campaniile Victoria20.20 (Siemens) – categoria Industrial and Manufacturing şi „Eu cred în Moş Crăciun” (Liberty Center) – categoria Retailers.

“Suntem nominalizaţi din nou într-o competiţie în care agenţia a mai participat şi câştigat deja premii, începând cu 2006. Am înscris două campanii şi suntem finalişti cu ambele. Victoria 2020/Siemens a strâns pănă acum toate premiile din competiţiile în care a mai fost înscrisă (PR Award şi European Excelence Awards 2011) şi sperăm să o facă şi de data asta. Liberty Center, pentru prima dată într-o astfel de competiţie, a reuşit să devină subiect în presa românească şi internaţională şi astfel să ajungă în această finală, alături de faimoşi retaileri nominalizaţi în aceeaşi categorie, precum Sainsbury’s sau IKEA. Felicitări şi clienţilor noştri curajoşi şi echipei noastre creative şi plină de energie”. (Alina Damaschin, CEO Rogalski Grigoriu Public Relations)

VICTORIA 20.20 este o campanie inspirată de unul dintre cele mai mici oraşe din România, Victoria, din judeţul Braşov, care a reuşit să implice tineri de peste tot din ţară într-o competiţie a cărei miză a fost aceea de a reconstrui oraşul Victoria cu ajutorul tehnologiilor sustenabile. Totodată, campania a reuşit să pună pe agenda presei un subiect puţin înţeles – dezvoltarea sustenabilă, printr-un studiu care a scos în evidenţă o problemă naţională, aceea a oraşelor monoindustriale ce riscă să dispară de pe hartă, tocmai din cauza dezvoltării nesustenabile din trecut. Până acum, campania Victoria20.20 a mai primit o serie de distincţii naţionale şi internaţionale în comunicare: Premiul European Excellence Award la Categoria Science and Education (2011) şi două premii la competiţia naţională PR Award 2011 – 1 Golden Award for Excellence la categoria “Media Relations” (2011) şi 1 Silver Award for Excellence, la categoria “Comunicare în domeniul public”.

Campania tematică „Eu cred în Moş Crăciun”, pentru Liberty Center, le-a adus aminte tuturor de copilărie şi de credinţa în Moş Crăciun, iar dorinţele de Crăciun ale românilor au reuşit să se bucure de spaţii largi în presa românească, dar şi să atragă atenţia presei străine, fiind prezentate în publicaţii precum The Washington Post sau The Guardian.

Bucuresti, 10.04.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *