free download 78 travel guides written by experts

2 noi magazine in reteaua NICHI CRISTINA NICHITA!

Doua noi magazine vor fi inaugurate in reteaua de retail a brandului NICHI CRISTINA NICHITA, in cadrul centrelor comerciale Iulius Mall Suceava si Fashion House Outlet Centre Bucuresti.

Noile magazine isi asteapta clientele cu vestimentatia pret-a-porter business-eleganta care a consacrat brandul. In colectiile permanente NICHI CRISTINA NICHITA se regasesc tinute business- costumul fiind piesa de referinta, tinute casual- destinate oricarui moment din zi, precum si tinute de ocazie- pentru evenimente speciale, intr-o gama extinsa de modele si marimi.

Locatia din Suceava, din cadrul centrului comercial Iulius Mall, isi va deschide portile pe data de 15 noiembrie si va gazdui colectiile premium ale brandului. Creatii exclusiviste, modele in serii limitate sau unicat vor incanta ochiul exigent al celor mai exigente cliente. La deschidere, vizitatorii se vor delecta cu o prezentare de moda speciala- noua colectie de toamna- iarna de la NICHI CRISTINA NICHITA- in cadrul unui show incendiar pregatit de organizatori.

In Bucuresti, la Fashion House Outlet Centre, NICHI CRISTINA NICHITA va inaugura un nou concept de cumparaturi- colectiile brandului vor fi disponibile la preturile cele mai accesibile din intreaga retea. Outlet-ul Fashion House este un proiect unic pe piata de retail din Romania si aduce in exclusivitate conceptul “brandurilor mari la preturi mici”. Din 26 noiembrie veti face cunostinta cu un shopping inedit- haine create de designeri consacrati la preturi rezonabile, adresate tuturor categoriilor de varsta. NICHI CRISTINA NICHITA se va ralia la aceasta politica de cumparaturi, oferind clientelor colectii la preturi cu 30-50% mai mici.

NICHI CRISTINA NICHITA este un brand de moda prezent de 13 ani pe piata romaneasca de profil si se bucura de vizibilitate nationala si internationala. Anul acesta, NICHI CRISTINA NICHITA isi intregeste reteaua de magazine cu doua locatii noi, ajungand astfel la 17 magazine proprii. Ca adresabilitate, brandul vizeaza femeia de cariera, cu o personalitate puternica si cu un sistem de valori orientat catre bun-gust si eleganta. Femeia NICHI este femeia zilelor noastre: femeia activa care vrea sa se simta bine si sa arate bine in hainele pe care le poarta.

Bucuresti, 12.11.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *