Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

15.000 de romani s-au implicat in campania educationala Protex

GolinHarris

„Spala-te corect pe maini!”, lansata de GolinHarris

GolinHarris şi Colgate-Palmolive continuă şi anul acesta campania educaţională Protex „Spală-te corect pe mâini!”. Pe 15 octombrie, cu ocazia Zilei Mondiale a Spălatului pe Mâini, sărbătorită la nivel internaţional, agenţia a reuşit să colecteze peste 15.000 de promisiuni de urmare a paşilor unei spălări corecte.

„Ajunşi în al doilea an de campanie, ne-am bucurat să vedem că românii ne-au primit iniţiativa cu acelaşi interes şi deschidere. Mii de persoane şi-au lăsat semnătura pe zidul promisiunilor, militând alături de noi pentru o lume a mâinilor curate,” au declarat reprezentanţii Colgate-Palmolive.

În prima etapă a campaniei educaţionale, cu sprijinul voluntarilor organizaţiei Crucea Roşie Română şi implicarea Andreei Berecleanu, 5000 de copii din şcolile generale bucureştene şi din judeţul Ilfov au învăţat tehnica spălatului corect pe mâini, oferind în schimb promisiunea că, de acum înainte, se vor spăla corect. În schimbul semnăturii lor pe stickerele în formă de mânuţă, cei mici au primit săpunuri Protex şi o serie de materiale educaţionale. Andreea Berecleanu, prezentatoarea Observatorului Antenei 1, este pentru al doilea an consecutiv alături de campania educaţională Protex „Spală-te corect pe mâini!”.

GolinHarris a transformat apoi campania educaţională într-o acţiune de mai mare amploare. Stickerele în formă de mânuţă, adunate din şcolile participante, au fost reunite pe un panou uriaş, amplasat în pasajul staţiei de metrou Piaţa Victoriei. Aici, peste 10.000 de bucureşteni au promis că se vor spăla corect pe mâini, semnând stickerele şi adăugându-le pe panoul Protex. Toţi cei care s-au alăturat iniţiativei Protex au primit broşuri educaţionale, stickere educaţionale şi produse Protex.

Campania educaţională a fost susţinută şi de un spot proiectat pe clădirea Cocor. Spotul a rulat timp de 3 zile, prezentând această iniţiativă şi importanţa spălatului corect pe mâini.

„După succesul de anul trecut, am fost mai mult decât încântaţi când Colgate-Palmolive a decis să repete evenimentul şi anul acesta. Campania educaţională Protex „Spală-te corect pe mâini” a devenit, putem spune, un fel de sărbătoare naţională J, şi nu putem decât să ne dorim ca an de an să ni se alăture şi mai mulţi români,” a afirmat Alina Popa, Senior Manager, Consumer Division, GolinHarris.

Campania educaţională Protex “Spală-te corect pe mâini” a fost recent premiată în cadrul reţelei internaţionale GolinHarris cu distincţia Gold. Premiile GolinHarris dau startul în fiecare an sezonului de festivaluri de PR şi premiază campaniile de vârf înscrise de cele 40 de birouri GolinHarris din întreaga lume.

Bucuresti, 12.11.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.