free download 78 travel guides written by experts

141 România – COCA – COLA

141 România a petrecut sărbătorile în familia COCA – COLA

De sărbători, CCHBC România a dat startul Caravanei Coca–Cola, devenită deja o tradiţie în ultimii ani. Caravana a pornit pe 5 decembrie, a vizitat 44 de oraşe, parcurgând peste 6000 km şi a adus cu ea şase personaje-vedete ale spoturilor Coca–Cola, reunite sub denumirea de FAMILIA COCA – COLA.

Moş Crăciun, Renul Rudolf, Familia Urşilor Polari şi mai noul Pitic Muschetar s-au alăturat Caravanei în 7 oraşe din România (Bucureşti, Cluj, Iaşi, Constanţa, Oradea, Timişoara şi Braşov), împărţind cadouri celor mici, dar şi tuturor celor care nu au uitat spiritul Crăciunului.

Familia Coca – Cola a încântat timp de 20 de zile bucureştenii cu premii şi cadouri. Şi locuitorii altor oraşe mari din România s-au putut bucura de toate acestea fie în mall-uri, restaurante, supermarket-uri, fie prin pieţe, orăşele ale copiilor sau orfelinate.

Ideea reunirii celor şase personaje într-o familie unică şi specială, familia Coca-Cola, a aparţinut agenţiei 141 România. “Ideea “Familiei Coca-Cola” ne-a venit într-un brainstorming în miez de noapte, în care au fost susţinute discuţii aprinse, strategii, obiective, planuri, multe idei, dar şi această idee de ultim moment trecută într-un slide final de prezentare… CCHBC România a ales ideea noastră, invitând familia Coca-Cola să se alăture Caravanei şi să îşi construiască propria identitate,” a declarat Mircea Sebe, Account Director 141 România.

Proiectul s-a remarcat prin prestaţia deosebită a 22 de tineri actori, prin atitudinea pozitivă şi prin încrederea care au fost transmise către consumatori, dar şi prin costumele de basm sau prin cadourile date celor mici – de exemplu, acadele de 1 m înălţime. Apropierea creată între toţi cei implicaţi (agenţie, client, personaje) şi publicul de toate vârstele a fost exact aceea dintr-o mare familie … şi nu una oarecare, ci familia Coca-Cola.

Echipa care a coordonat proiectul a fost formată din:
CCHBC România – Mihaela Daminescu, Events Coordinator;
141 România – Cristofor Iosub, Deputy General Manager 141 România, Mircea Sebe – Account Director, Anca Tătuţă – Account Manager, Mihaela Albu – Account Executive, Cătălin Popescu – Art Director.

Reţeaua 141 Worldwide a fost creată în 1992, face parte din grupul de comunicare WPP, operează acum în cadrul Ogilvy Group, şi are subsidiare în peste 36 de ţări din întreaga lume.
141 Worldwide România este una dintre primele agenţii de BTL din România. A fost înfiinţată în 1997 şi la începutul anului trecut a fost integrată sub umbrela Ogilvy Group România.

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *