Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

13 specialisti de top la cea de-a 7-a editie Marketing in Direct

Pe 24 Septembrie va avea loc cea de-a șaptea ediție a conferințelor Marketing în Direct, eveniment în cadrul căruia participanții au ocazia să afle know-how valoros despre cele mai bune tehnici pe care ar trebui să le aplice în business-ul lor pentru a ajunge cât mai aproape de consumator. Este locul unde sunt oferite informații de valoare într-o formă optimizată, un fel de curs intensiv pentru ca fiecare participant să iși actualizeze și completeze informațiile și de-a doua zi să le și poată implementa.

Cei 13 speakeri vor aborda tema generală de interes a conferinței de anul acesta – ”Marketing digital sau promoții offline?” și totodată vor oferi sfaturi și informații utile pentru managerii din diverse sectoare de business sau antreprenorii care vor să își dezvolte business-ul în direcția corectă.

Participanții vor avea ocazia să asculte specialiști de top din industria de marketing cum ar fi Chris Arnold – Fondatorul agenției de publicitate și marketing Creative Orchestra.

Înainte de a înființa propria agenție de publicitate, Chris Arnold a condus departamentele de creație ale unor agenții de renume precum Saatchi & Saatchi și în același timp a reușit să își extindă contribuția, aducând industriei de marketing o sursă de inspirație – cartea Ethical Marketing & The New Consumer, contribuind totodată la redactarea materialelor pe unul dintre cele mai cunoscute bloguri de marketing – Brand Republic.

”The key is, no matter what story you tell, make your buyer the hero!”

Laura Dragomir – Expert în comunicare și cofondator Brainguys va vorbi despre rolul marketingului online și offline în cadrul conferințelor MID, dar și despre importanța comunicării eficiente în funcție de comportamentul consumatorului.

”Una dintre așteptările consumatorului este să îi spui o poveste pe care să o creadă și să-și dorească să fie parte din ea. Dacă poveștile sunt despre produse și servicii, nu este storytelling. Este o broșură. Tu ești cel care dă măreție poveștii.”

În cadrul evenimentului vor fi prezenți specialiști de top precum Mihaela Tatu – Trainer acreditat ANC, Hortensia Năstase – VicePresident Creative Services Lowe Group, Iolanda Stăniloiu – Owner IdeaS mark’t, Andreea Munteanu – Managing Director Vivid Events2, Despina Andrei – Manager Comunicare ºi Strângere de Fonduri UNICEF, Mugur Pătraºcu – Owner iLeo, Vasile Alboiu – Chief Creative Officer Lowe Group, Marius Buiculescu – Managing Director Atip Design, Alin Angheluță – Manager General Marketing Zoom Expert, Ștefan Iarca – Country Head Possible ºi Mihai Năsăudean – General Manager Good Afternoon.

Cea de-a șaptea ediție MID va avea loc pe 24 Septembrie, la Stejarii Country Club. Mai multe detalii despre desfășurarea conferințelor pe site-ul evenimentului: //www.marketingindirect.ro.

Ofertă corporate specială până pe 14 septembrie: cumperi 3 bilete, plăteşti 2!

Parteneri media: Institutul de Marketing, Marketing România, Ziare.com, Business24, ROL, Salon TV, IQADS, Forbes, 9AM, eva.ro, Finzoom, Business Woman, Agerpres, Calendar Evenimente, Manager Express, Nine O’Clock, PRwave, News Up, Ordinea Zilei, Smart Financial, markmedia.ro, brand4brands, Business Review, Revista Cariere, românialibera.ro, Casa mea, Revista Biz, Learning Network.

Bucuresti, 03.09.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.