Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

11 manageri de top fac echipa pentru Biz

Ultimul numar al revistei Biz este dedicat ideii de performanta, competitivitate si fair play. Intr-un coverstory amplu completat de un pictorial inedit cu 11 manageri de top, Lóránd Szarvadi – CEO, Domo, Marco Kind – CMO, Vodafone, Florentin Tuca – Managing Partner, Tuca, Zbarcea & Asociatii, Grant McKenzie – VP Marketing, Ursus Breweries, Mihai Rohan – Director General, Carpatcement, Bogdan Spuza – Director Marketing, UniCredit Tiriac Bank, Cristian Ustinescu – Director de investitii DTZ Echinox, Dusan Wilms – Director General, METRO Cash & Carry, Teodor Cimpoesu – Managing Partner, Kaspersky Lab, Calin Tatomir – General Manager Microsoft si Felix Tataru – Managing Partner GMP au fost fotografiati pe gazon purtand echipament de fotbalisti si formand o echipa completa de fotbal.

Scopul acestei initiative unice Biz este de a gasi asemanarile intre fotbal si management, unde lucrul in echipa, coroborat cu artificii individuale, poate aduce victoria.

“Oamenii s-au plictisit de monotonie si ceva nou, curajos, ii insufleteste. Ii indeamna sa faca gesturi si fapte pe care in alt context nu le-ar fi facut si le dezvaluie o fata noua, pe care nu o cunoastem. Asa este si povestea acestei coperti a revistei Biz” declara Marta Usurelu, Redactor Sef Biz. “Facand o paralela intre stilul de management care ii caracterizeaza si sportul-rege, am provocat 11 manageri de top sa ne raspunda la un set de intrebari speciale, menite sa le etaleze calitatile de lideri si de jucatori de echipa. Au reactionat extraordinar la invitatia noastra si au plonjat in joc asemeni unor profesionisti in domeniu” mai adauga Marta.

Biz Echipa de Top Manageri face parte din seria de proiecte speciale si coperti inovative ale campaniei aniversare Biz 10 ani. Din aceeasi serie mai fac parte proiectul “Restart pe Internet” realizat cu antreprenorii online, “Agenda Antreprenorului”, proiect editorial lansat impreuna cu BCR, forumurile TopSocialBrands, GreenBizForum, BrandRo si Management360.

10 ani de Biz

Biz este prima revista de afaceri de business din Romania. Anul acesta sarbatoreste zece ani de existenta, ocazie cu care marcheaza numeroase premiere pe piata publicatiilor de afaceri. La primul sau numar, in 2000, cand majoritatea conexiunilor la Internet in Romania se faceau prin dial-up, Biz titra pe coperta ca Internetul este afacerea viitorului. Piata urma sa ii dea dreptate ani mai tarziu. Termenul de brand, atat de popular azi, a fost introdus in vocabularul de marketing in 2002, pe coperta Biz. Formate jurnalistice cum sunt coverstory, feature, topuri si ghiduri sau evenimente de amploare cum sunt ZileleBiz au fost initiate in Romania de catre Biz.

Bucuresti, 20.05.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.