Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

10 ani de diferenta

Top 10 momente British Airways  în evoluţia industriei aeriene din ultimii 10 ani

Check-in online. La revedere Concorde. Primul scaun perfect plat din lume. Ultimii 10 ani au fost, fară doar şi poate, printre cei mai bogaţi în evenimente, si reprezinta una dintre cele mai revoluţionare perioade din istoria industriei aeriene. Odată cu începerea noii decade, British Airways face un inventar al inovaţiilor introduse pe parcursul ultimului deceniu în industrie, precum si câteva dintre atracţiile fascinante ale companiei.

Mai jos găsiţi câteva dintre inovaţiile revoluţionare ai ultimilor 10 ani:

· British Airways lansează primul scaun perfect extensibil pentru cabina business (2000)

Începutul noului mileniu a fost marcat de o nouă era a confortului pentru oaspeţii British Airways prin introducerea primului scaun perfect extensibil din lume. La sfârşitul aceluiaşi an, a fost inaugurată cabina First cu un nou design, cu saltele şi huse (lenjerie) îmbunătăţite, telefoane pentru fiecare scaun şi priză pentru laptop. Pentru a susţine angajamentul pentru inovaţie şi customer service, British Airways va inaugura în Februarie 2010 cea mai modernă cabină First.

· A patra cabină (2000)

În anul 2000, British Airways a fost primul operator global care a introdus a patra cabină World Traveller Plus, produsul premium economic.

Serviciul a fost creat nu doar pentru a reduce costurile calătorului business, dar şi pentru pasagerii care îşi doresc mai mult spaţiu şi intimitate decât cele oferite de World Traveller. Noul produs a fost introdus în urma unei cercetări extinse, din care a reieşit că oaspeţii işi doresc mai mult confort şi calitate la un preţ accesibil. 

· Formalităţi de check-in online (2000)

Ultimii 10 ani au reprezentat decada formalităţilor de check-in online. În 2000 British Airways a lansat serviciul de check-in online care este acum accesibil pentru mai mult de 97% din rutele British Airways. Peste 25.000 de călători aleg să utilizeze formalităţile de check-in online, prin accesarea site-ului ba.com, reducând astfel timpul petrecut în aeroport şi stresul generat de formalităţi.

Menţionat ca inovaţia deceniului într-un sondaj realizat de Business and Travel meetings Shok, prin check-in-ul online călătorii ajung la aeroport pregătiţi pentru călătorie şi nu mai trebuie decât să-şi lase bagajele şi să se îndrepte către controlul de securitate. În Romania, pasageri care au utilizat check-in-ul online luna trecută a crescut cu 20% în comparaţie cu prima lună în care a fost lansat serviciul.

· Retragerea aeronavei Concorde (2003)

Urmând reîntoarcerea de scurtă durată în prima parte a decadei, în octombrie 2003 British Airways a anunţat retragerea celor şapte aeronove Concorde, marcând astfel încheierea singurului serviciu supersonic pentru pasageri din lume.

· Tehnologia de recunoastere IRIS (2003)

În 2003, guvernul englez a anunţat că tehnologia inovatoare IRIS va fi instalată în 10 aeroporturi britanice, ca urmare a testării cu succes in care au fost implicati pasagerii British Airways. Tehnologia avea să fie accesibilă tuturor pasagerilor care călătoreau prin aeroporturi şi oferea acces automat prin zona de control pasapoarte pentru anumiţi călători frecvenţi, micşorând astfel timpul necesar transferurilor prin aeroport. Din aprilie 2008, IRIS este accesibil în Heathrow Terminalele 1, 2, 3, 4 şi 5.

· ba.com (1995 – în prezent)

Ultimii 10 ani au fost martorii evoluţiei site-ului ba.com, devenind pentru oaspeţii British Airways o modalitate prin care acestia au un control mai mare pentru a-şi planifica călătoriile. Site-ul a devenit din ce în ce mai popular de-a lungul decadei şi are o medie de 2,5 milioane de vizitatori în fiecare săptămână. De la inaugurarea din 1995, site-ul poate fi acum accesat acum în 11 limbi: engleză, franceză, germană, spaniolă, italiană, portugheză, suedeză, poloneză, ungară, chineză şi japoneză şi a fost votat drept cel mai bun website al unei companii aeriane la premiile Travolution Awards 2008. Website-ul oferă ospeţilor posibilitatea de a-şi rezerva bilete, verifica itinerariul, check-in online şi multe altele. În 2009, site-ul a introdus un pachet dinamic de servicii, prin care oaspeţii îşi pot rezerva camere la hotel, închiria o maşină, rezerva tururi locale, bilete la atracţiile turistice din zonă, pentru a crea o întreaga experienţă de vacanţă prin intermediului unui singur website. Acest serviciu nu este inca valabil pentru anumite destinaţii.

· Lansarea cărţilor de îmbarcare online (2004)

British Airways a lansat noua carte de de îmbarcare online în 2004, prin intermediul careia pasagerii îşi pot printa tichetele de îmbarcare de acasă. Astăzi aceasta este accesibila pentru peste 95% dintre rutele British Airways, iar mai mult de 70% dintre pasagerii BA care călătoresc dinspre Heathrow folosesc formalităţile de check-in online sau îşi printează cărţile de îmbarcare de pe ba.com.

· Călătorii responsabile (2005)

Odată cu creşterea interesului faţă de schimbarea mediului pe agenda globală, British Airways a fost prima linie aeriana din lume care a introdus voluntar o schemă care ajuta clienţii să-şi neutralizeze emisiile de dioxid de carbon din timpul zborurilor. Printr-o tranzacţie simplă, atunci când îşi rezervă biletele pe ba.com, călătorii donează bani care merg către proiectele din ţările în curs de dezvoltare şi care se concentrează în jurul găsirii de noi surse de energie regenerabile şi în promovarea schemelor de eficientizarea energiei. Mai mult decât atât, proiectele alese promovează schemele de eficientizare a energiei şi trebuie să aducă beneficii sociale şi economice pentru comunităţile în care sunt implementate; de cele mai multe ori beneficiile vizează calitatea aerului. Printre proiectele susţinute se numără o fermă de generare a energiei eoliene în China şi o staţie durabilă de energie în Brazilia.

· Formalităţi de check-in mobil (2008)

Pentru inovarea facilităţilor de check-in online, în 2008 British Airways a inaugurat check-in-ul prin intermediul telefoanelor mobile cu conectivitate wireless. Facilitatea gratuită este accesibilă în 11 limbi, fără a fi necesară downloadarea unui software adiţional.

Prin logarea pe www.ba.com/mobile şi folosirea oricărui device mobil cu conexiune wireless, oaspeţii pot accesa orarul British Airways şi îşi pot selecta locurile şi efectua formalităţile de check-in pentru zborurile dus sau întors. British Airways a fost primul operator englez care a oferit formalităţi de check-in de la distanţă. Serviciul, accesibil acum în 11 limbi, a fost urmat cu succes de o aplicaţie iPhone.

· Redefinirea experienţei aeriene – naşterea Terminalului 5 Heathrow (2008)

Constructia terminalului Heathrow numărul 5 a început în anul 2002 şi acesta a fost inaugurat în martie 2008. Noul terminalul a redefinit experienţa în aeroport şi a încercat să înlocuiască cozile, liniile de aşteptare şi stresul cu spaţiul, bucuria şi calmul. T5 găzduieşte 100 de magazine şi restaurante stilate, precum şi luxoasele saloane care oferă şampanie şi tratamente spa pentru călătorii premium. În primul an, mai mult de 20 de milioane de pasageri au trecut porţile terminalului şi s-au bucurat de experinţa trăită în aeroport, iar acum 92% din zborurile British Airways către London Heathrow zboară de la sau prin Terminalul 5.

· Conectivitate la bord (2009)

Anul 2009 a însemnat inaugurarea în Anglia a primului acces internet pentru telefoanele mobile pe ruta transatlantică, prin introducerea serviciului OnAir, accesibil pe ruta Londra – New York JFK, oferita de British Airways. OnAir este un serviciu exclusiv British Airways şi oferă accesul la bordul aeronavelor la email, mesaje text şi internet prin intermediul telefoanelor mobile ale călătorilor, din momentul în care aeronava a ajuns la o altitudine de 3,300 m, adică la doar 10 minute după decolare.

British Airways aşteaptă cu nerăbdare o nouă etapă de servicii de calitate oferite oaspetilor sai. Emil Delibashev, Director Comercial al British Airways pentru zona Balcanilor a declarat: "Inovaţiile tehnologice uriaşe din ultimii 10 ani ne-au dat ocazia să oferim clienţilor noştri o experienţă de călătorie mai rapidă, mai eficientă şi mai confortabilă decât oricând."

"Provocarea noastră de a evolua constă in utilizarea inovaţiilor tehnologice în vederea îmbunătăţirii serviciilor noastre; progresele din lumea aplicaţiilor mobile reprezintă un exemplu al domeniilor de care suntem foarte entuziasmaţi."

"Gestionarea impactului ecologic este bineînţeles de o importanţă vitală, iar în următorii ani veţi vedea că British Airways va lansa mai multe aeronove cu consum eficient de energie, care vor folosi materiale durabile şi va explora noi metode pentru a asigura angajamentul nostru faţă de combaterea schimbărilor climatice, care reprezintă reperul pentru tot ceea ce facem."

Pentru mai multe informaţii despre istoria British Airways, vă rugăm vizitaţi www.ba.com/heritage.

Pentru ultimele informaţii despre zboruri accesibile şi rezervări British Airways, vă rugăm vizitaţi www.ba.com

Bucuresti, 27.01.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.