Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

10 ani de creativitate romaneasca, bye ADOR

The Institute si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) organizeaza evenimentul aniversar 10 ani de creativitate romaneasca, bye ADOR.

Organizatorii isi propun sa promoveze si sa inspire intreaga industrie de comunicare din Romania prin sarbatorirea a zece ani de creativitate romaneasca in cadrul unui eveniment special. "Existenta unui festival de creatie in Romania este o necesitate. Avand in vedere reusitele agentiilor romanesti obtinute de-a lungul anilor in diferite competitii internationale, precum si cel mai recent succes de la Cannes, este firesc sa sarbatorim lucrarile de cea mai buna calitate din aceasta tara. UAPR este implicata in promovarea a ceea ce Industria de publicitate face cel mai bine si cu siguranta Romania face fata la orice nivel", declara Radu Florescu, Presedinte UAPR.

Editia aniversara va marca cele mai importante momente din ultimii zece ani prin premierea celor mai bune lucrari create din 2002 pana astazi. Acestea vor fi, de asemenea, organizate intr-o prima arhiva a publicitatii romanesti.

10 ani de creativitate romaneasca, bye ADOR va pregati o competitie in care pot participa lucrari care au rulat in perioada 2002 – 2011 pe teritoriul Romaniei. Inscrierile in competitie se pot face in lunile august si septembrie, iar castigatorii vor fi anuntati in cadrul evenimentului aniversar ce va avea loc in luna octombrie. Toate lucrarile inscrise in competitie vor fi incluse intr-o arhiva si vor putea fi consultate – incepand cu octombrie 2011 pe site-ul www.ador.ro, dar si intr-un volum dedicat publicitatii romanesti din ultimii zece ani.

Categoriile ce vor structura competitia sunt: TV, Radio, Print, Outdoor, Online si Campanii Integrate. Fiecare dintre acestea va contine cate 10 sectiuni de produse si servicii. La finalul competitiei, vor fi desemnati castigatorii fiecarei sectiuni si categorii de concurs si vor fi acordate premiile Best of 2011. Vor fi de asemenea oferite distinctii speciale advertiserilor ce s-au remarcat in ultimii zece ani prin sustinerea creativitatii din publicitatea romaneasca.

10 ani de creativitate romaneasca, bye ADOR este un eveniment organizat de The Institute si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) pentru a marca 10 ani de realizari in publicitatea romaneasca.

Bucuresti, 28.07.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.