Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

0800 0800 05 – Noul numar TELVERDE pentru

Siveco

beneficiarii platformei de eLearning AeL

Peste 12.000 de unitati scolare beneficiaza de suport tehnic din partea echipei SIVECO Romania

Pentru a optimiza comunicarea cu toti beneficiarii proiectelor educationale si utilizatorii solutiilor de eLearning dezvoltate de SIVECO Romania a fost alocat un nou numar TELVERDE – 0800 0800 05, ce poate fi apelat gratuit din reteaua RomTelecom. Echipa Call Center-ului poate fi apelata de luni pana vineri, intre orele 08:00-20:00, programul putand fi adaptat in functie de trafic si de solicitarile primite.

De la lansarea Centrului National de suport tehnic in martie 2006, echipa SIVECO a raspuns la peste 11.000 de solicitari, dintre care 6.234 au fost solicitari telefonice. Echipa de suport tehnic raspunde cu promptitudine oricarei solicitari venite din partea profesorilor, elevilor, parintilor, inspectorilor scolari, consilierilor, directorilor de scoli, etc .

"Calitatea ridicata a serviciilor cu care ne-am obisnuit beneficiarii, ne motiveaza sa fim din ce in ce mai buni. De aceea, intreaga echipa de specialisti din cadrul centrului de suport tehnic va rezolva orice problema care ar putea aparea, intr-un timp cat mai scurt ", a declarat Otto Zelch, Line of Business Director in cadrul SIVECO Romania.

Principalii beneficiari ai serviciilor de suport tehnic sunt utilizatorii platformei de eLearning AeL si ai solutiei ASM, destinata managementului scolii si al resurselor unitatilor de invatamant, dar si elevii si profesorii ce utilizeaza lectiile interactive AeL in scoala sau acasa. Operatorii centrului de suport ofera informatii si despre programele de formare adresate profesorilor in scoli sau prin Casa Corpului Didactic.

Unul dintre obiectivele majore ale componentei de suport tehnic il reprezinta si furnizarea de asistenta tehnica de specialitate si informatii actualizate pentru operatorii si utilizatorii de la nivel national, judetean si local ai aplicatiilor administrative, cum ar fi examenele nationale si Baza de Date Nationala a Educatiei.

Cei interesati pot contacta in continuare echipa de suport si pe adresa de e-mail: ael@portal.edu.ro sau pot adresa intrebari prin intermediul forumului dedicat din cadrul portalului educational SEI: //forum.edu.ro.
 

Bucuresti, 12.02.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.